کاشان، خیابان امیرکبیر، کوچه شهید ظهیری (مخمل دهم)

شماره تلفن :۵۵۱۵۴۰۰۰ (۰۳۱) ۹۸+ | info@drkheirkhahhospital.ir

previous arrow
next arrow
Slider

جراحی و بیهوشی

مشاوره بیهوشی که به آن ارزیابی بیهوشی قبل از عمل جراحی نیز گفته می‌شود، ملاقات و مشاوره‌ای است بین بیمار و متخصص بیهوشی که قبل از انجام عمل جراحی یا فرایندهای دیگر پزشکی که به بیهوشی نیاز دارند تنظیم و انجام می‌شود.

یک عمل جراحی جزئی یا وسیع همیشه با خطرات احتمالی مانند خونریزی، درد و ناراحتی همراه است. این خطرات حتی ممکن است باعث عدم موفقیت و شکست عمل جراحی شود و یا بیمار را از انجام عمل جراحی که برای وی حیاتی است بازدارد.

بنابراین بیهوشی یک پایه ثابت و مشترک در انجام مراقبت‌های پزشکی است. برای انجام عمل بیهوشی معمولاً از تزریق داروهای بیهوشی استفاده می‌شود که باعث از بین بردن موقتی احساس درد در هنگام انجام عمل جراحی می‌شود. متناسب با داروهای مورد استفاده برای بیهوشی؛ ممکن است قسمتی از بدن بیمار که قرار است مورد عمل جراحی قرار گیرد بیحس شود، بیمار به طور کامل بیهوش شود یا از یادآوری عمل که ممکن است برای بیمار عوارض روانی و احساسی در پی داشته باشد جلوگیری کند.

در کلینیک تخصصی بیهوشی دکتر خیرخواه، بیمار قبل از بیهوشی به طور جامع مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و آموزش‌ها و اطلاعات لازم مرتبط با جراحی قبل از بیهوشی به وی ارائه شده و از خطرات احتمالی و جایگزین‌های آن آگاه می‌گردد. هر بیمار با دقت کامل توسط تیمی متشکل از پزشکان و پرستاران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. متخصص بیهوشی پزشکی است که مراقبت‌های پزشکی را قبل، حین و بعد از عمل جراحی برای بیمار فراهم می‌کند. 

اطلاعات پزشکان مرکز

X